Jaka karta graficzna PCI Expres 16
Czarek Grądys
2014-07-23 07:23:55 UTC
Witam.
Padła mi karta graficzna, komp ma ponad 5 lat, więc pytanie co byście
polecili, żeby nie przedobrzyć i żeby w miarę chodziło.
Płytę mam PK5SE Asusa. Raczej budżetowo.
--
Cezary Grądys
***@wa.onet.pl
qed
2014-08-13 08:51:36 UTC
Post by Czarek Grądys
Witam.
Padła mi karta graficzna, komp ma ponad 5 lat, więc pytanie co byście
polecili, żeby nie przedobrzyć i żeby w miarę chodziło.
Płytę mam PK5SE Asusa. Raczej budżetowo.
Cześć
Nie wiem czy szukasz nówki, czy używek. ja działałem ostatnio na
Radeonach, najpierw 4850 a teraz 7850. Obecna generacja to chyba 9000.
W obydwu przypadkach nie było problemów (Ubuntu Studio, Luninux)

QED
Czarek Grądys
2014-09-04 11:25:28 UTC
Post by qed
Post by Czarek Grądys
[...]
Dzięki, kupiłem Nvidii, nie pamiętam teraz konkretnie i działa.
--
Cezary Grądys
***@wa.onet.pl
qed
2014-09-05 09:38:40 UTC
Post by Czarek Grądys
Post by qed
Post by Czarek Grądys
[...]
spox :) nie jestem maniakiem radeona jakby co :)

QED