Kopanie dogecoinów :)
Jacek Maciejewski
2013-12-30 17:46:13 UTC
Ostatnio pobawiłem się w kopanie dogecoinów. Działam na Mint 16 Petra.
Uruchomiłem wallet oraz skrypt miner. Założyłem konta w dwóch kopalniach.
No i efekt żaden - skrypt kopie wściekle po parę godzin a konta w
kopalniach zerowe, workers pozostają nieaktywne :) Ma ktoś jakiś pomysł co
z tym zrobić czy jakieś doświadczenie w tej materii?
No, nie wierzę że żaden z was nie przerabiał tej zabawy :)
W razie potrzeby służę informacjami co i jak robiłem.
Jacek
Jacek Maciejewski
2014-01-04 18:38:06 UTC
Post by Jacek Maciejewski
skrypt kopie wściekle po parę godzin a konta w
kopalniach zerowe, workers pozostają nieaktywne :)
A jednak działa. Trzeba tylko odczekać sporo, nic na stronie kopalni nie
dzieje się od razu. No i nie kopcie piesełów na C2D E7500. Prąd wychodzi 3
razy drożej niż nakopiecie :)
--
Jacek