Spamassasin i konta Maildir
szajba
2008-06-08 09:49:33 UTC
Czesc
Mam klopocik z Postfiksem i Spamassasinem

Mianowicie:

Procmail nie chce mi przepuszczac poczty przez Spamassasina

Wpic w /etc/procmailrc

AILDIR=$HOME/.maildir
LOGFILE=/etc/procmail.log

# pominiecie plikow konfiguracyjnych procmailrc w katalogach domowych
DROPPRIVS=yes

#regula skanowania poczty nie przekraczajacej 256kB

:0fw: spamassassin.lock
* < 256000
| /usr/bin/spamc

W main.cf

maildir_command = procmail -a "$EXTENSION"

Nie dziala

kiedy zmienie na:

mailbox_command = procmail -a "$EXTENSION"

dziala ale poczta trafiala jako mboxy to /var/mail

Caly plik main.cf wglada tak:

#myorigin = /etc/mailname
smtpd_banner = $myhostname ESMTP $mail_name (Debian/GNU)
biff = no

myhostname = windou.lauber.pl
alias_maps = hash:/etc/aliases
alias_database = hash:/etc/aliases
myorigin = /etc/mailname
mydestination = localhost, domena.pl
relayhost =
mynetworks = 127.0.0.0/24
home_mailbox = Maildir/
maildir_command = procmail -a "$EXTENSION"
mailbox_size_limit = 0
recipient_delimiter = +
inet_interfaces = all

# appending .domain is the MUA's job.
append_dot_mydomain = no

# Uncomment the next line to generate "delayed mail" warnings
#delay_warning_time = 4h

Co skopalem ?

pozdrawiam

***@gazeta.pl
szajba
2008-06-09 05:56:51 UTC
Poradzilem sobie

Dla potomnych:

w /etc/procmailrc

Wpisalem

MAILDIR=$HOME/Maildir/
DEFAULT=$MAILDIR
> [...]

DROPPRIVS=yes

#regula skanowania poczty nie przekraczajacej 256kB

A w /etc/main.cf

mailbox_command = procmail -a "$EXTENSION"

i wystarczy

Dzieki dla Piotra Kepilcz'a

pozdrawiam