vmware server 2.0 64 bit na debian 4.0
Euchrid
2008-11-09 19:20:52 UTC
zainstalowałem od 0
debiana 4.0 w wersji 64 bit
debian-40r4a-etchnhalf-amd64-netinst
+ zainstalowałem do tego vmware server 2.0 w wersji 64 bit
VMware-server-2.0.0-122956.x86_64.tar.gz

chce na tym postawić windows 2008 64bit, ale zawsze dostaje błąd w
trakcie instalacji windowsa że ten cpu nie jest kompatibilny z 64 bit

posiadam intel core 2 duo 1.8 GHz + płyta główna Gigabite 965p-S3 + 6 GB
ram

przecież mój sprzęt jest 64 bitowy, system i vmware także
co może być nie tak ?
czy komuś się udało postawić w takiej konfiguracji windows 2008 64 bit

Zygfryd Homonto
2008-11-10 16:22:04 UTC

On Sun, 09 Nov 2008 20:20:52 +0100
Post by Euchrid
windows 2008 64 bit
oczywiscie stawiasz x64 tak ?
--
Zygfryd Homonto
zyghom(AT)yahoo.co.uk
http://photo.janik.es
Euchrid
2008-11-10 20:28:11 UTC
Witam,
Post by Euchrid
windows 2008 64 bit
oczywiscie stawiasz x64 tak ?
tak
do wyboru są tylko 2 podczas instalacji windowsa

Szef
2009-01-30 19:55:01 UTC
Post by Euchrid
Witam
[...]
To, że host cpu i system są 64bitowe to jeszcze nie oznacza, że i guest da się uruchomić.
Sam nie testowałem ale poczytaj tu:

http://www.petri.co.il/virtual_run_a_64_bit_guest_operating_system_in_vmware.htm

--

Szef