debian + opensuse
pawell32
2009-05-08 05:40:16 UTC
Witam.

Mam taki problem.
Pierwszym systemem na dysku jest Debian Etch,
partycje:
/boot /swap / i /home
dalej jako drugi system opensuse 11.1
również /boot /swap / i /home.
ustawiłem ścieżki w grub-ie do jądra z opensuse,
wywala nie poprawny plik.
Partycja / debiana riserfs.

Proszę o jakies podpowiedzi.

pawell
gmyras
moze napisz cos wiecej ? jakies fdisk -l ? config gruba ?
pawell32

pawell
pawell32
2009-05-14 06:07:45 UTC
Post by pawell32
Post by gmyras
Post by pawell32
[...]
problem jest już rozwiązany. otóż grub automatycznie dodawał
do listy tak samo jak ja ręcznie, czyli ścieżkę do partycji /dev/sda7.
a ma być dev/disk/by-id/raid-nvidia_fhdbafhf-part7.

pawell