Jak dzisiaj z netinstall CD zainstalowac Sarge'a???
Piotr Sz.
2008-11-15 17:55:07 UTC
Potrzebuje zainstalowac majac plyte netinstall Debiana Sarge. Nie moge
Etch'a, tylko Sarg'a.
Podpowiedzcie prosze (czy?) jak to mozna zrobic?

Z gory dziekuje za pomoc.
--
Serdecznie pozdrawiam
Piotr Sz
Wald3k M.
2008-11-15 19:33:26 UTC
Post by Piotr Sz.
Witam
Potrzebuje zainstalowac majac plyte netinstall Debiana Sarge. Nie moge
Etch'a, tylko Sarg'a.
Podpowiedzcie prosze (czy?) jak to mozna zrobic?
A w czym konkretnie problem?
Po prostu instalujesz standardowo minimalną wersję systemu, a potem
ustawiasz sieciowe repozytoria w /etc/apt/sources.list i z nich
dociągasz resztę potrzebnego softu.

Tu jest opis:
http://www.debian.org/CD/netinst/

Pozdrawiam.
Wald3k M.

PS: Hmmm, na tą chwilę nie znalazłem sieciowych repozytoriów do Sarge'a,
ale Ty może będziesz miał więcej szczęścia, czego Ci życzę.
Piotr Sz.
2008-11-15 20:32:34 UTC
No ale jak wpisze sources/list zrodla dla Sarge to mi ich nie znajduje :-(
--
Serdecznie pozdrawiam
Piotr Sz.
Wald3k M.
2008-11-15 20:50:12 UTC
Post by Piotr Sz.
Post by Wald3k M.
http://www.debian.org/CD/netinst/
No ale jak wpisze sources/list zrodla dla Sarge to mi ich nie znajduje :-(
No właśnie. Ja też googluję i nic nie znalazłem. To pewnie dlatego, że
Debian Sarge jest już nie wspierany, ewentualnie można pobrać tylko
obrazy CD/DVD gdzieś z serwerów archiwalnych.
Ale jak znajdę repozytoria do Sarge'a to na pewno dam Ci znać.

Pozdrawiam.
Wald3k M.
Piotr Sz.
2008-11-16 01:01:39 UTC
Ale jak znajdê repozytoria do Sarge'a to na pewno dam Ci znaæ.
Nie ma ich juz raczej na oficjalnych serwerach.
Musialem przesuasc sie na Etcha. Dzx za info.
--
Serdecznie pozdrawiam
Piotr Sz
Mirek
2008-11-16 11:39:07 UTC
Post by Piotr Sz.
Post by Wald3k M.
http://www.debian.org/CD/netinst/
No ale jak wpisze sources/list zrodla dla Sarge to mi ich nie znajduje :-(
Jakie źródła? Jedyne oficjalne to archive.debian.org ;)