regułka na przekierowanie portu dla squid-a
b***@gmail.com
2008-12-18 11:42:53 UTC
Jaka i gdzie ją podczepić przy starcie.
Nie potrzebuje niczego blokować.
Nie potrzebuje jakiś wyszukanych skryptów konfiguracyjnych typu
shorewall.
Nie potrzebuje translacji adresów.

eth1 to mój świat
eth0 to interfejs na którym nasłuchuje squid.

dzięki za informacje.
Regułkę to tak naprawdę wiem jaka tylko gdzie ja podczepić.
b***@gmail.com
2008-12-18 19:40:04 UTC
Post by b***@gmail.com
Witam
[...]
Podczepiłem pod /etc/network/interfaces trochę topornie ważne że
działa.