wpa_supplicant przestał działać
Grzegorz Andruszkiewicz
2010-03-30 11:50:01 UTC

Kilka miesięcy temu skonfigurowałem wpa_supplicanta i działał bardzo
dobrze (używam wpagui do monitorowania, etc). Niestety ostatnio
(prawdopodobnie po ktoryms update'cie) zupelnie przestał się łączyć.
Generalnie probuje sie polaczyc i zaraz potem sie rozłącza, etc. Nie
udało mi się nic konstruktywnego z logów wywnioskować.

Uzywam Debiana testing, na Thinkpadzie X60. Wszystko pieknie działa w
Windowsie, więc raczej nie podejrzewam problemów sprzetowych?

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób najlepiej zaatakować
ten problem?
Grzegorz Andruszkiewicz
2010-04-06 12:26:31 UTC
Okazało się, że to głupi błąd z mojej strony: przy okazji zmian
systemowych zainstalowalem przez przypadek network-manager'a. Bo
usunięciu go wszystko wróciło do normy!