Debian 5 i sieciówka Realtec RTL8169S-32
Piotr Hosowicz
2009-03-02 12:01:52 UTC

Czy Debian 5 obsługuje out of the box sieciówki na chipsecie Realtec
RTL8169S-32 ?

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz
Piotr Hosowicz
2009-03-02 12:03:38 UTC
Post by Piotr Hosowicz
Witam,
Czy Debian 5 obsługuje out of the box sieciówki na chipsecie Realtec
RTL8169S-32 ?
Aha, i to samo pytanie odnośnie realtec 8111c .

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz
Miłosz
2009-03-02 21:09:51 UTC
Post by Piotr Hosowicz
Witam,
Czy Debian 5 obsługuje out of the box sieciówki na chipsecie Realtec
RTL8169S-32 ?
a co ma system do tego? to raczej sprawa kernela...

Miłosz
Piotr Hosowicz
2009-03-03 07:59:45 UTC
Post by Miłosz
Post by Piotr Hosowicz
Witam,
Czy Debian 5 obsługuje out of the box sieciówki na chipsecie Realtec
RTL8169S-32 ?
a co ma system do tego? to raczej sprawa kernela...
Nie musisz mi tego tlumaczyc. Pytanie sprowadza sie do tego czy w jądrze
dystrybucyjnym znajdują się sterowniki do tych dwóch kart. Instalować
chcę przez netinstall i dlatego pytam.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz
Miłosz

Miłosz
Piotr Hosowicz

Piotr Hosowicz
Piotr Hosowicz
2009-03-04 19:54:12 UTC
Post by Piotr Hosowicz
Witam,
Czy Debian 5 obsługuje out of the box sieciówki na chipsecie Realtec
RTL8169S-32 ?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Odpowiem sam sobie - obydwie wspomniane przeze mnie w tym wątku
sieciówki działają z Debianem 5 netinstall out of the box.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz