problem a acpid
kama
2010-02-09 13:58:44 UTC
Witam,
Moj system to Debian Lenny z kernelem 2.6.30
Problemem jest to, ze nie mogę uruchomić acpid- przy każdej probie
zwraca:
<code>acpid: can't open /proc/acpi/event: Device or resource busy</
code>

Próbowałam:
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-359617.html

Reinstalowałam pakiet, dodałam acpi=force do Grub, a nawet
przebudowałam kernel- bez skutku.

Brakuje mi już pomysłów.. może ktoś z was zna rozwiązanie tego
problemu?
kama
2010-02-10 18:55:40 UTC
Post by kama
[...]