x11vnc w rc.local
K_Rdek
2008-07-30 18:19:16 UTC
Witam serdecznie

Jak powinna wyglądać składnia wywołania x11vnc w rc.local.

Nie jestem pewien jak to opisać ale teraz serwer sie odpala ale zaraz
wyłącza przed samym załadowaniem KDM.
Jeżeli tą samą składnie wpisze w terminalu to wszystko działa ale
blokowana jest terminal i jak nacisnę enter to konsola się odblokowuje
ale i wyłącza serwer vnc.
Gdzieś wyczytałem żeby w takim przypadku odpalać proces jako demon ale
nie wiem jak to zrobić. Druga sugestia jaką znalazłem to że ponoć KDM
może zabijać połączenie ale w żadnym przypadku nie znalazłem rozwiązania.

Generalnie chodzi mi osiągnięcie takie efektu końcowego aby komputer był
odpalony bez zalogowania się i łączyć się do niego tylko zdalnie.

Dodam że jak jestem zalogowany w KDE i terminalu odpale vnc serwer to
bez problemu się łącze.

Będę wdzięczny za Waszą pomoc.

Debian
K_Rdek