poszukiwany administrator linux 3000 netto
Agnieszka
2008-02-29 09:37:10 UTC
Mo¿e kto¶ bêdzie móg³ pomóc!!!

Pilnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Administratora Linux!!!

Informacje szczegó³owe:
Miejsce: Warszawa, du¿a firma telekomunikacyjna
Termin rozpoczêcia pracy: poniedzia³ek
wynagrodzenie netto: 3000 z³ (mo¿liwo¶c negocjacji)
osoby zainteresowane proszone s± o kontakt na adres:
***@itkontrakt.pl
www.itkontrakt.pl
szczegó³owe informacje:
tel. kom. +48 516 050 278
tel/fax +48 071 342 46 58
Karol Lipnicki
2008-03-04 06:49:31 UTC
Może ktoś będzie mógł pomóc!!!
Pilnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Administratora Linux!!!
Miejsce: Warszawa, duża firma telekomunikacyjna
Termin rozpoczęcia pracy: poniedziałek
wynagrodzenie netto: 3000 zł (możliwośc negocjacji)
Kpisz sobie z ludzi - czy naprawdę jesteś głupi ?
Nie podałbym ci dłoni na pożegnanie gdybyś mi coś takiego zaoferował :D
Sergiusz Rozanski
2008-03-06 00:18:10 UTC
Post by Karol Lipnicki
Może ktoś będzie mógł pomóc!!!
[...]
Czemu? ja bym to wzioł, ale:

- dlaczego Waszarszawa? Debiana mogę administrować z domu.
- zapewniacie we własnym zakresie operatora systemu (dodawanie usuwanie kont,
włączenia wyłączanie usług, hotline dla userów, wymiana dvd, tasiemiek w
backupie itp czynności operatorskie)
- zapewniacie we własnym zakresie serwis hardware
*** http://www.4x4.kalisz.pl ***
thomas
2008-03-10 18:19:33 UTC
Ja tez jestem chetny umiem obslugiwac aptitude i znam podstawowe
komendy. :)Umieem tez zrobic nackup cp -a :)
Na zachodzie admin linuxa , unixa dostaje lekko 12 tys na reke.
Dlaczego ktos ze znajomoscia angielskiego mialby tu pracowac za 3000zl
netto?Kazdy dobry admin ktory ma wiedze i doswiadczenie powie pocalujcie
mnie.
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
2008-03-16 01:02:55 UTC
Post by thomas
[...]
ee.. przesadzacie panowie ;)
Jaki ma związek to że "na zachodzie" ktoś tam ileś dostaje? Analogicznie
mozna porównać stawkę dla "administratora linuksa" w indiach albo
chinach. I wychodzi na to że tutaj się kosmos zarabia.

Dlaczego ktoś ze znajomością angielskiego miałby pracować za 3k netto?
Może akurat nie ma pod ręką lepszej oferty? A nie chce uciekać z kraju?

Może niekoniecznie w Warszawie, ale w Poznaniu 3k netto za pracę w
standardowym wymiarze godzin (czyli bez siedzenia po godzinach, bez
"dyspozycyjności", "dyżurów"), do tego bez sprecyzowanego doświadczenia
- to moim zdaniem całkiem dobra oferta.
--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator