Pytanie o backup w sieci lokalnej
B***@gmail.com
2008-08-15 06:12:28 UTC
Mam taką myśl od pewnego czasu.

Jak stworzyć backup w wewnętrznej sieci lokalnej np wybranych
katalogow serwera i bazy mysql ktory ma adres 192.168.0.1 na maszyne
ktora ma oprogramowanie backupowe na ip 192.168.0.2 i sluzy tylko do
tego.

Chodzi mi czy ktos moglby wskazac mi gdzie szukac i pod jakimi haslami
aby to sprawanie uruchomic najlepiej na debianie stable.

i polecic odpowiedni system do backupu

Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz
akluska
http://www.bacula.org
Borys Musielak
2008-09-04 20:58:11 UTC
Post by B***@gmail.com
[...]
Trochę informacji na temat backupu i synchronizacji (na przykładzie
Kubuntu):
http://jakilinux.org/aplikacje/konsola/synchronizacja-i-backup-danych-w-kubuntu/
--
pozdrawiam,
michuk
http://jakilinux.org
oliwa
2008-09-05 08:20:53 UTC
Przyłączam sie do tematu,
Tez chcę robic backup swerwera windows 2003 czyli kopiowac albo cala
partycje ntfs albo poszczegolne katalogi na debiana stojacego innym
budynku. Nie wiem czego uzyc i jak zrobic najlepiej, bo serwer wiadomo
pracuje 24/7 i otwarte ma pliki w tym katalogu. Robi ktos cos takiego i
jakims najlepiej graficznym typu partimage lub drakbackup.
Moze ktos ma na to rozwiaznie i tak robi.
Za wszelka pomoc dziekuje z gory
slawek kozlowski
2008-09-28 20:37:36 UTC
Post by oliwa
[...]