Vivanco express card gigabit ethernet 10/100/1000 Mbit/s
Sławek Lipowski
2009-06-08 10:58:24 UTC

Dostałem taki wynalazek jak w temacie i chcialbym ustalic, czy da sie go
uruchomic na Debianie (testing). Podobno jest na rtl8168/8111. Aktualnie
jestem na takim etapie, ze wkladam go w slot express card i dzieje sie nic.

Jakies sugestie?
Sławek Lipowski
kanold

"Jeśli zrobienie czegoś sprawia Ci trudność, sięgnij po większy młotek"
Sławek Lipowski
2009-08-07 13:28:30 UTC
Post by kanold
Post by Sławek Lipowski
Witam,
[...]
# pccardctl ls
#

Zwraca dokładnie nic. Istnieje prawdopodobieństwo, że muszę coś zrobić
żeby w ogóle sam port express card zadziałał. Nie mam z tym żadnego
doświadczenia. Aczkolwiek karta z rs232 zadziałała z miejsca...
--
Sławek Lipowski