debian 4
Łukasz
2013-07-18 08:39:38 UTC
Dzień Dobry.
Muszę zainstalować Debiana 4. Płytkę do instalacji przez sieć pobrałem,
jednak nie ma pojęcia co wskazać jako serwer lustrzany, bo wszystkie
które podaję prawdopodobnie nie mają już tak starej wersji. Czy możecie
polecić jakąś lokalizację z tak starą wersją?
Łukasz
Łukasz
2013-07-18 08:42:40 UTC
Post by Łukasz
[...]
Wygląda, że archive.debian.org działa :)