Squeeze czy Wheezy?
Cysioland
2011-07-02 10:50:56 UTC
Mam dylemat. Czy zostać mam przy stabilnej wersji systemu, czy może mam
zaktualizować do Wheezy'ego? Wheezy mnie kusi z powodu nowszych
pakietów, ale chciałbym jeszcze się skonsultować z Wami.
Piotr Hosowicz
2011-07-02 11:11:23 UTC
Witam,
Mam dylemat. Czy zostać mam przy stabilnej wersji systemu, czy może mam
zaktualizować do Wheezy'ego? Wheezy mnie kusi z powodu nowszych
pakietów, ale chciałbym jeszcze się skonsultować z Wami.
Ja mam doświadczenia jak najgorsze. Kompletnie rozpieprzyły mi się Xy,
trzymają się na słowo honoru. Z jakimiś innymi pakietami też są
problemy, nie pamiętam dokładnie, bo rzadko aktualizuję z powodu tych
problemów.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz
--
Zatrzymuje się samochód na sejmowym parkingu. Podchodzi do niego
ochroniarz i mówi: