zdalna reinstalacja systemu xp-> debian
Przemysław Parśniak
2009-04-12 17:52:04 UTC
witam

mam taki problem
mam sobie serwerek pracujacy aktualnie pod kontrola systemu windows xp pro.
chcialbym zainstalowac w jego miejsce debiana 5.

problem jest w tym ze na chwile obecna nie mam fizycznego dostepu do
serwerowni :P

jak to zrobic? :P

serwer ma dwa dyski, mam do niego lacze po lanie
jakies pomysly Panowie i Panie?

pozdrawiam i zycze wesolego jajca :P
pparsniak
pawell32
2009-04-16 06:19:32 UTC
Post by Przemysław Parśniak
[...]
wybacz, ale bez fizycznego podejścia nie zainstalujesz.
musisz zabootować się z płyty.

pawell
Rafał Woźniak
2009-04-16 10:21:12 UTC
Post by pawell32
[...]
zainstaluje, ale musi mieć podpięty KVM (zdalną konsolę)
Adres email do mnie znajdziesz na stronie www.rafal.wozniak.name
piecia aka dracorp
2009-04-17 06:13:08 UTC
[...]
Wubi Windows Install

Wubi is an officially supported installer for Windows users that can
bring you to the Kubuntu world with a single click. Wubi allows you to
install and uninstall Kubuntu as any other Windows application, in a
simple and safe way. Are you curious about Linux and Kubuntu? Trying them
out has never been easier!

http://wubi-installer.org/latest.php
piecia aka dracorp
kolesdz
2009-04-18 22:34:42 UTC
[...]
Instalujesz na Windows Magic Disk albo co lubisz.
Wysyłasz plik iso Ubuntu 8.10
Montujesz plik
Wybierasz opcję instalacji wewnątrz Windows.
W Windowsach zmieniasz plik boot.ini.
Resetujesz kompa.
I masz.
pzdr