problem z var
_bolek_
2008-09-12 21:11:08 UTC
mam maly problem kwestji konfiguracyjnej i teoretycznej,
od jakiegos czadu mam skonfigurowany serek na debian 4, od tego czasu
nie mam takiego porblemu z partycja /var ale mimo to mam pewne
zastrzezenia do jej pracy, otoz, serwer ma uruchomione uslugi:
apache2, proftpd, postfix, htb na okolo 60 userow, named.
po "df" pokazuje mi ze /var ma zajete 60% powierzchni (usuniete stare
logi i apt cache), to i tak dobrze jak na 100 dni pracy serka. po
uzyciu "du" pokazuje mi ze /var ma tylko 280MB. przed ustawieniem
serka na raid1 po 30 dniach var mial juz 90% i tez pokazywalo mi "du"
ze ma tylko 280MB. co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy no i jak
go usunac?
ShrekPl
2008-09-12 21:32:48 UTC
On 12 Wrz, 23:11, _bolek_ <***@gmail.com> wrote:
[...]

Co masz w /vat/tmp ? Ile i jakiej wielkości masz tam pliki?
_bolek_
2008-09-13 18:28:21 UTC
Post by ShrekPl
[...]
Co masz w /vat/tmp ? Ile i jakiej wielkości masz tam pliki?
[20:33:37] ***@star /var/tmp# ls -la
razem 8
drwxrwxrwt 2 root root 4096 2006-10-28 16:06 .
drwxr-xr-x 15 root root 4096 2008-06-10 10:38 ..
kolesdz
2008-09-16 11:37:09 UTC
Post by _bolek_
[...]
Zapewne /var/log
pzdr
Jacek
_bolek_
2008-09-19 09:22:55 UTC
Użytkownik _bolek_ napisał:> mam maly problem kwestji konfiguracyjnej i teoretycznej,
Post by _bolek_
[...]
var log jest czyszczony co 7 dni , a ostatnio czyszcze go recznie
codziennie i dalej mam to samo jedynie zmienia si o 1 gora 2 %