IMQ i Layer7
Tomek
2010-04-16 06:14:11 UTC
Witam serdecznie

Czy Debian Squeeze bedzie domyslnie mial wbudowany IMQ i Layer7 ?

Czy jest gdzies repozytorium debiana z ju¿ zmodyfikowanymi paczkami
zawierajacymi IMQ i Layer7. Interesowa³a by mnie architektura AMD64 dla
lenny.

Dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
Tomek
Michał
2010-04-27 09:27:11 UTC
Post by Tomek
Witam serdecznie
Czy Debian Squeeze bedzie domyslnie mial wbudowany IMQ i Layer7 ?
Czy jest gdzies repozytorium debiana z już zmodyfikowanymi paczkami
zawierajacymi IMQ i Layer7. Interesowała by mnie architektura AMD64 dla
lenny.
Dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Tomek
Niestety musisz sie sam pomeczyc i recznie sobie wkompliowac Layer7.

przykład : http://itupstart.com/suchart/blog/?p=60

pozdr.
M.