test
Jan Litwiński
2015-08-05 22:26:46 UTC
to tylko test
Marsjanin
2015-08-11 23:18:37 UTC
Post by Jan Litwiński
to tylko test
Twój Debian działa prawidłowo.
Marsjanin
majster
2015-08-12 20:37:40 UTC
Post by Marsjanin
Post by Jan Litwiński
to tylko test
Twój Debian działa prawidłowo.
No nie do końca chyba...

Pozdrawiam :)
Marsjanin
2015-08-13 00:56:54 UTC
Post by majster
Patrz, ukryta opcja Microsoftowa… ;)

Ale może się nawróci. Idzie ku dobremu – korzysta z Hamstera. :)
Marsjanin
j***@vp.pl
2015-08-14 14:50:50 UTC
Używam Windows i Fedorę i rzeczywiście testowałem na Windows Hamstera.

pozdrawiam

Janek
majster
2015-08-14 23:32:53 UTC
Post by j***@vp.pl
Używam Windows i Fedorę i rzeczywiście testowałem na Windows Hamstera.
pozdrawiam
Janek
Kierunek jazdy wydaje się być prawidłowym, grupa też :)

Pozdrawiam :)
j***@vp.pl
2015-08-15 13:12:35 UTC
grupę wybrałem przypadkowo :)

pozdrawiam

Janek
Marsjanin
2015-08-15 17:55:36 UTC
Post by j***@vp.pl
grupę wybrałem przypadkowo :)
To na przyszłość alt.pl.test :)

Choć w sumie zastój na Usenecie straszliwy, więc na bezrybiu i rak ryba…
Marsjanin
j***@vp.pl
2015-08-15 20:18:36 UTC
na alt.pl.test też testowałem ...

pozdrawiam

Janek
Czarek Grądys
2015-08-17 07:23:01 UTC
Post by Marsjanin
Choć w sumie zastój na Usenecie straszliwy, więc na bezrybiu i rak ryba…
Uważam, że to dobrze, niech debile sobie na różnych onetach i
wirtualnych pisują.
--
Cezary Grądys
***@wa.onet.pl
Marsjanin
2015-08-17 18:58:01 UTC
Post by Czarek Grądys
Uważam, że to dobrze, niech debile sobie na różnych onetach i
wirtualnych pisują.
Niestety, nie tylko debili wysiedliło. :(
Marsjanin