Pomocy, bardzo pilne
bogunio
2009-11-02 10:33:15 UTC
Padł mi dysk z debianem i bazą danych. Słychać, że się zacina więc
podejmuję próbę odzyskania bazy, może uda mi się go choćby raz uruchomić
po rozkręceniu i tu pytanie:
Ponieważ podpinam go jako slave, gdzie debian trzyma pliki bazy
MySql-owej? Innymi słowy, jeśli ruszy to co przekopiować?

b.o.
Piotr Hosowicz
2009-11-02 10:57:11 UTC
Post by bogunio
Witam,
[...]
Typowo /var/lib/mysql/*
--
Z Allegro: PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOKIA 6210, ODDAŁEM JA SPEC-
JALISCIE DO WGRANIA JAKIEGOS SOFTU Z NOWYMI BAJERAMI, NO I MAM
NP: Mark Knopfler - So Far From The Clyde
Sławek Lipowski
2009-11-02 19:08:37 UTC
Post by Piotr Hosowicz
Post by bogunio
Witam,
[...]
Dla pewności sprawdź w /etc/mysql/my.cnf...
--
Sławek Lipowski