Mirror serwera pocztowego
Arek Fedorowicz
2010-08-25 12:42:56 UTC
poszukuję informacji jak mogę zrobić że dwa serwery będą nawzajem
trzymały poczty w razie gdy jeden ulegnie awarii. Może wytłumaczę tak

Mam dwa serwery pocztowe pod rożnymi domenami na postfixie:
1. domena1.pl
2. domena2.pl

i teraz jeśli ktoś napisze maila do domena1.pl a ten serwer ulegnie
awarii to co muszę zrobić żeby drugi serwer na domena2.pl trzymał
pocztę dla domena1.pl i gdy zostanie naprawiony automatycznie dostanie
email'e które zostały przetrzymane na serwerze domen2.pl?

Ma ktoś może pomysł jak to zrobić ??
Sergiusz Rozanski
2010-08-25 12:57:53 UTC
Post by Arek Fedorowicz
Witam
[...]
Ten pomysł istnieje od czasów Mieszka Pierwszego :) szukaj pojęć MXbackup.
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".