prosze o pomoc jak odlaczyc kogos od zasobu
Kedarby
2011-01-20 17:58:09 UTC
Witam!
mam debiana i sambe postawione jest udostepniony folder ABC i teraz z niego
uruchamiany jest program (moze byc uruchomione jedno wystapienie) sprawdzam
przez smbstatus kto jest zalogowany do folderow i pokazuje ze np sa 3
komputerki podlaczone jak teraz moge odlaczyc nich od tego folderu np
wszystkich, bo ktos mi blokuje program

albo jak sprawdzic kto aktualnie uzywa dany plik

sorrki jak namieszlaem ale nieznam sie na linuxie a uszczesliwili mnei w
pracy jednym serwerem plikow linuxowym, reszta SBS

pozdrawiam
Seba_Fan
poczytaj o sambie nie jest tego duzo, a sie Ci przyda
Kedarby
2011-01-21 17:56:06 UTC
Post by Seba_Fan
poczytaj o sambie nie jest tego duzo, a sie Ci przyda
a moze cos konkretnego wartego jest przeczytania, bo patrzylem w jakies
materialy i nic ciekawego nie ma:(